Urząd Gminy Rutka Tartak
URZĄD GMINY RUTKA-TARTAK
ul. 3 Maja 13, 16-406 Rutka-Tartak
pow. suwalski woj.podlaskie
sekretariat@ug.rutkatartak.wrotapodlasia.pl
Urząd Gminy Rutka-Tartak czynny jest od poniedziałku do piątku w goz. 7.30. - 15.30
Wójt Gminy
urzęduje w godzinach od 7.30 do 15.30
Terminy przyjęć interesantów w sprawie skarg i wniosków : każdy poniedziałek w godz. od 10.00 do 16.00
Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, interesanci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Sekretarz Gminy
urzęduje w godzinach od 7.30 do 15.30
Przewodniczący Rady Gminy
terminy przyjęć interesantów w sprawie skarg i wniosków : każdy poniedziałek w godz. od 14.00 do 16.00
Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, interesanci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Rada Gminy Rutka-Tartak rozpatruje skargi dotyczące Wójta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz wnioski w sprawach należących do jej właściwości.
Skargi i wnioski są przyjmowane w pok. Nr 2 w dniach i godzinach pracy Urzędu.
Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej na stronach BIP.
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) informujemy że:
- Dokumenty dotyczące zadań publicznych realizowanych przez Radę Gminy w Rutce-Tartak i jej Komisje, w tym protokóły Sesji Rady Gminy , posiedzeń Komisji Rady Gminy oraz dokumenty dotyczące zadań publicznych realizowanych przez Wójta Gminy są udostępniane do nieodpłatnego powszechnego wglądu w pok. Nr 2 w danich i godzinach pracy Urzędu Gminy w Rutce-Tartak.
- Podmiotom publicznym oraz niepublicznym wykonującym zadania publiczne udostępnia się, na ich wniosek, dane z rejestrów publicznych.
- Wniosek o którym mowa, powinien zawierać dane określone w § 2 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.09.2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym.
- Wnioski o udostępnienie danych przyjmowane są na stanowisku ds organizacyjnych i kadrowych. Dane udostępnia Wójt Gminy.
- Dane udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i terminie określonym w przepisach, na podstawie których prowadzony jest rejestr. W przypadku nieokreślenia terminu, dane udostępnia się w terminie 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie.
- Dane udostępnia się w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych (dyskietkach, CD) Dane w formie elektronicznej udostępniane są w formatach: doc, pdf, txt, rtf i xls. Wnioskodawca musi posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne niezbędne do uzyskania dostępu do danych zgromadzonych w rejestrze, chroniące dane przed dostępem innych osób.
Dane uzyskane z rejestrów publicznych mogą być wykorzystane wyłącznie do realizacji zadania publicznego, nie mogą być udostępniane innym osobom. Podmiot, któremu udostępniono dane odpowiada za ich integralność, bezpieczeństwo.
Wzór wniosku:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w formacie *.docx (dokument programu Microsoft Word)
Nie jest wymagany wniosek w przypadku dokumentów, których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie.
Dostęp do informacji publicznej następuje również w drodze wstępu na posiedzenia rady gminy. O terminie, miejscu i porządku obrad tych organów zawiadamia się poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rutka-Tartak, wywieszane nie później niż 3 dni przed planowanym terminem posiedzenia.
Stan zatrudnienia
Urząd Gminy w Rutce-Tartak zatrudnia ogółem 19 pracowników ( 16,875 etatów), w tym:
- Wójt, Sekretarz, Skarbnik – 3 osoby ( 3 etaty)
- pracownicy referatu budżetu i finansów – 5 osób ( 4,25 etatu)
- pracownicy administracyjni prowadzący sprawy należące do kompetencji gminy ( w tym również zadania zlecone) - 5 osób ( 5 etatów)
- pracownicy na stanowiskach pomocniczych i obsługi – 6 osób ( 4,625 etaty)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rutce-Tartak zatrudnia 3 osoby ( 3 etaty), w tym:
- kierownik – 1 osoba ( 1 etat)
- pracownik socjalny – 2 osoba ( 2 etat)
Gminny Ośrodek Kultury w Rutce - Tartak 4 osoby (1,75 etatu), w tym:
- p.o. dyrektora - 1 osoba (0,75 etatu)
- główny księgowy - 1 osoba (0,25 etatu)
- młodszy bibliotekarz - 1 osoba (0,5 etatu)
Szkoła Podstawowa w Rutce-Tartak zatrudnia 17 osób ( 16 etatów) w tym:
- dyrektor - 1 osoba ( 1 etat)
- wicedyrektor 1 osoba (1 etat)
- nauczyciele - 23 osoby ( 22,11 etatu)
- pracownicy administracji - 3 osoby ( 2,25 etatu)
- pracownicy obsługi - 6 osób ( 2,75 etatu)
Metryka strony