Wpis do rejestru działalności regulowanej
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przedsiębiorca zamierzający prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rutka - Tartak jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej. Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
- Wniosek o wpis do rejestru działaności regulowanej.doc ( 39.5 KB ) Podgląd załącznika Wniosek o wpis do rejestru działaności regulowanej.doc
- Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.doc ( 35.5 KB ) Podgląd załącznika Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.doc
- Wniosek o zmianę we wpisie w rejestrze działlaności regulowanej.doc ( 44 KB ) Podgląd załącznika Wniosek o zmianę we wpisie w rejestrze działlaności regulowanej.doc
- Oświadczenie do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej.doc ( 31 KB ) Podgląd załącznika Oświadczenie do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej.doc
- Rejestr działalności regulowanej.pdf ( 657.13 KB ) Podgląd załącznika Rejestr działalności regulowanej.pdf
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Gminy Rutka-Tartak
Wytwarzający/odpowiadający: Marta Rutkowska
Data wytworzenia: 2023-03-14
Wprowadzający: Joanna Słowicka
Data modyfikacji: 2023-03-14
Opublikował: Joanna Słowicka
Data publikacji: 2023-03-14