Uchwała Nr XXI/124/05
Uchwała nr XXI/124/05
Rady Gminy Rutka –Tartak
z dnia 22 września 2005 r.
w sprawie zmiany zakresu działania Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Rutce-Tartak i jego Statutu
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) uchwala się co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr XVI/109/96 Rady Gminy Rutka – Tartak z dnia 10 grudnia 1996 r. w sprawie utworzenia Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Rutce –Tartak i nadania Statutu wprowadza się następujące zmiany:
1) dotychczasową treść § 4 oznacza się jako ust. 1 i dodaje się ust. 2 w brzmieniu:
„ 2. Do zadań Biura należy prowadzenie spraw pomocy materialnej dla uczniów lub ich opiekunów przyznawanych decyzjami administracyjnymi w opraciu o przepisy rozdziału 8 a ustawy z dnia 7 września o systemie oświaty ( Dz. U. z 2004 r. nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)”
§ 2. W Statucie Biura Obsługi Szkół Samorządowych stanowiącym załącznik do Uchwały wymienionej w § 1 wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 4 ust. 1 dodaje się lit. g w brzmieniu:
„ g) wypłata świadczeń pomocy materialnej dla uczniów przyznawanych decyzjami administracyjnymi Wójta łącznie z prowadzeniem wymaganej dokumentacji w tym zakresie”
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlskiego.
Przewodniczący Rady
Andrzej Anuszkiewicz
Metryka strony